Monday 18 February 2013

lovely booklet



Recently I have received this lovely booklet which my snailmail pal Priscilla vd P made for me. I just love every little thing about it: the bright green color, the vintage pictures, the lovely sticky notes. She really made an effort to make this and that's why I want to show you all how great it is.


Onlangs ontving ik dit schattige boekje dat mijn snailmailvriendin Priscilla vd P voor me maakte. Ik vind echt alles hieraan leuk: de groene kleur, the vintage plaatjes en de schattige sticky notes. Ze heeft echt haar best gedaan om er iets moois van te maken en daarom wil ik jullie dit laten zien.

2 comments:

  1. Je zou meer moeten bloggen! Je ontvangen post ziet er fantastisch uit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vanaf vandaag ga ik er weer hard tegenaan ... tegen het bloggen dan ;)

      Delete